Hej igen

Känns extremt opopulärt att blogga nuförtiden, vad är ens meningen? Jag skaffade en blogg för att ha någonstans att lägga upp mina bästa men även lite sämre bilder jag fotat. Men nu fotar jag så sällan så har inget att blogga om eller lägga upp. Är väldigt få som har så spännande liv att det är värt att blogga om det heller. Måste vara väldigt tråkigt att läsa om ett typiskt liv? Tror inte ni antecknar om jag skriver att jag klivit upp, ätit frukost, spelat TV-spel, sovit en stund och så vidare. Skitspännande va? 

Men något som är lite spännande just nu är att jag funderar på att skaffa hund. Jag har alltid velat haft en hund ända sen jag var liten. Mamma och pappa har alltid sagt att jag kan skaffa en när jag flyttar hemifrån. Men nu blir jag snart 22, har själv råd med kostnaderna och har all tid i världen. Det känns som perfekt tid för att skaffa sig en. Hade velat haft en valp för det skulle vara så spännande att se den växa och utvecklas. Skulle ägna all min tid med att uppfostra och träna den. Det otroliga är att jag redan halvt lyckats övertala päronen om att få skaffa en nu. Bor jag under deras tak så måste dom ju vara okej med det så jag försöker få dom intresserade. Jag ska hålla utkik på blocket fr.o.m nu :) 

En annan lite spännande grej är att lillebrorsan har varit på uttagning för en film. I söndags var det uttagning för alla som ville prova. Sen på måndagen fick några utvalda komma tillbaka och alex var en av dom. På torsdag får vi veta om han får en roll. Får han inte en större roll så får han troligen vara statist. Hoppas han kommer med :) 


Tänkte blogga senare om en liten sammanfattning om de senaste månaderna. Har ju varit födelsedag(inte min, jul och nyår.







Kom ihåg mig?