Uppdatering

Hej! Det var länge sen jag skrev sist. Vet inte riktigt vad jag ska skriva men känner att jag borde uppdatera bloggen i alla fall, även om det inte är mycket som händer just nu. 
Är nu dagmatte till världens snällaste hund på tisdagar och torsdagar. Älskar hundar och har alltid velat ha en så är alltid kul att passa andras hundar. Är kanon att ha sällskap på dagarna och ligga i soffan och gosa haha :)

En större nyhet är att min lillebror har fått en roll i en dansk film! Han var på audition för några veckor sen och fick sen komma tillbaka för ännu en uttagning och sen provinspelning. Nu har han fått en roll och de ska börja filma när som helst. Är alltså en uppföljare på en populär dansk familjefilm och de spelar in en del här i vår stad. Är stolt över honom som vågar och är så duktig som fått en roll första gången han varit på en audition nånsin. Om man får skryta ;) 


Håller för övrigt på att bli blond igen. Gjort en blekning och gått från mörkbrunt till mellanbrunt. Det ser rött ut på bilden dock  :) 


Va kul att vara hundvakt :)

Fint håret blev :)

Så fin den hårfärgen är.
Maria




Kom ihåg mig?