Senaste inköp

"Det kostar inget att titta" sa expediten och började plocka fram snygga läppstift när jag precis sagt att jag skulle försöka undvika köpa mer än det jag hade kommit in för att köpa. Såklart tog hon fram den perfekta lilafärgen och efter att testat den så blev jag tvungen att köpa den (för att jag gillade den,såklart). Jag skulle kolla i butiker för att fördriva tiden medan jag väntade på skjuts hem, slutade med att jag köpte fyra sminkprodukter när jag egentligen bara hade tänkt köpa en! 
 
 

Måste tipsa er om dessa produkter. 
Längst till höger är ett läppstift från IsaDora. Tipsar inte om den eftersom detta är första gången jag köper den och har inte hunnit testa den ännu.
Men resten av produkterna:
  • Lipscrubb från The body Shop - Underbart bra läppskrubb som verkligen räddar mina läppar. Använt den i över två år.
  • Läppstift från The body shop. Är så otroligt mjukt och återfuktande. Jag hade världens torraste läppar men gick ändå bra att applicera och syndes inte alls att jag var torr. Funkar alltså verkligen för alla!
  • Lightening drops från The body shop. - Är något man droppar/blandar i sin foundation för att ljusa upp den. Är perfekt om du hittat en foundation du gillar men som råkar vara lite för mörk. Droppa i några droppar av denna och du får till den nyans som passar dig. Blir aldrig mer felköp! :)
 
 
 

Jobbigt när man blir lurad o köpa mer :P

Det möka var väldigt snyggt!




Kom ihåg mig?