morgondimma

Det var sån fin och  mystisk dimma idag så jag begav mig ut i ca 20 minuter och fotade lite nu på morgonen. Hade inte kameran redo så jag fick använda mig av min iPhone. Blir inte lika bra kvalité då :/
Jag har så svårt för att fota nuförtiden, tycker att man bara sitter och stirrar sig blind på bilden efteråt och tittar man för länge så ogillar man bilden tillslut. Så känner iallafall jag. Har inte blivit nöjd med någon bild på typ ett år nu.
 
Här är iallafall några mobilbilder från i morse. Har förresten inte photsohop längre som jag är van med att använda så jag får inte till den redigering jag vill ha.
 
 
 
 

Det känns som att alla verkar fånga dimma på bild förutom jag :( Fina bilder :D

Svar: Det är en väldigt svår grej att fånga så det är inte så lätt:/ Tack så mycket :)
Linn




Kom ihåg mig?