Känner mig lite nördig i år

God kväll! Jag tänkte säga "god natt" men det funkar inte som hälsningsfras. 
Tråkigt att höra att folk är eller har varit sjuka (några lämnade kommentarer när jag frågade i tidigare inlägg). Hoppas ni är friska! Nästan alla hemma hos mig har blivit friska. Två i min familj var sjuk i bara några dagar och två andra var sjuka över en vecka. Jag hoppas verkligen att jag slipper bli sjuk, usch :/ 

Tänkte bara blogga lite snabbt och fråga vad ni tyckte om melodifestivalen ikväll? Jag prövade t.o.m att tippa på appen vad det skulle bli för resultat. Jag har bara sett typ melodifestivalen en endaste gång detta år så hade inte mycket koll. Prickade ändå i fyra rätt. Är skönt att det äntligen börjar bli "rätt" låtar som vinner nu och gjort det senaste åren. Typ tre år på rad som vinnarlåten var faktiskt okej? Har dock ingen aning om hur det går sen för jag har inte koll eller hänger med så noga.





Kom ihåg mig?