How are you doing?

Hur har ni det? Har ni klarat er från alla sjukdomar? Är extremt många som varit och är sjuka. Alla i min familj blev sjuka men jag klarade mig, vilket är jättekonstigt. Det kanske är så att om man redan mår dåligt varje dag av andra orsaker, så slipper man bli sjuk hehe. I don't know, jag hade tur denna gång. 
Jag har startat min egna bloppis och har på bara några dagar redan fått ca 300 besökare och några kunder. Kul att ha en sysselsättning nu när jag har slutat med mitt helgjobb. Slutade jobba eftersom det där jobbet är för slitsamt. Man sliter mer än vad man får bestalt. Mår bättre nu när jag slutade med det, var inte värt när man bara tjänade 500-600kr i månaden.



5-600:-/ månad lät lite - fast du jobbade helgerna eller?
Varje helg? Hur mkt blev det per helg?
Vad jobbar du med?

Jag åkte på 2 förkyldningar på raken :|




Kom ihåg mig?