Hejhopp


Ska idag äntligen ta tag i alla ärender som länge behövts göra. Har rensat garderoben, ska åka posta paket från min bloppis och sen åka och shoppa lite nödvändiga saker. 
Gör sällan saker längre när jag är ledig hela tiden utan skola eller jobb. Har nu gått nästan exakt ett år sen jag blev tvungen att hoppa av vuxenskolan för jag mådde för dåligt/var trött. Ett år som jag knappt gjort nånting och minns knappt heller hur året varit. Har gått jättefort men samtidigt inte hänt något. Enda som är värt att komma ihåg är Stockholmsresan i somras när vi bodde där på hotell i Hammarby sjöstad (otroligt fint, nybyggt ställe vid vatten) och när vi var på Abba-museumet, på Grönan och såg Sommarkrysset och jag träffade min internetkompis som jag hade känt sen typ 2007-2008 men inte träffat förrän nu :) 

Är ovanligt att jag ens sminkar mig/fixar mig. Går jag hemma är jag osminkad.
Nu fick man en anmedning att göra sig lite i ordning. Vilken skillnad det känns när man bär smink och fixat håret (aka, ha det på ett annat sätt än en knut). 





Kom ihåg mig?