Gta V

Spelar GTA V i stort sett varje dag. Om nån undrar varför, se dessa bilder från spelet. De har gjort en kopia av LA som man åka runt och utforska. När man spelar online, alltså med andra spelare, så kan man köpa sina egna hus och lägenheter i skyskrapor. Går ut på att man ska köra olika uppdrag med andra spelare från hela världen, och ibland ska man t.ex. stjäla bilar, flygplan eller döda några från maffian eller gäng. Man kan verkligen göra allt i denna version av GTA. Är online som jag kör nu då eftersom jag redan klarat ut spelet två gånger. Älskade "berättelsen" och själva spelet. Man följer ju tre olika personer och deras liv och genom spelets gång får man hela tiden uppdrag. Älskar att allt man gör i spelet påverkar sedan vad som kommer hända senare. Man får ibland göra oliva val och välja egna vägar. 

I online har man en egen gubbe som man får skapa. Kille eller tjej. Man rankar upp sig, köper alla vapen som finns, dyra bilar och flygplan. Nu har heist äntligen kommit till online (rockstar som är skaparna av spelet uppdaterar hela tiden så man får nya saker i spelet. Nya banor osv.)
I heist så är det att man är ute på en stor kupp där man t.ex i vissa fall ska råna en bank. Man måste då köra 2-5 olika uppdrag innan för att"förbereda" allt. Riktigt läckert faktiskt. 
Jag som annars inte alls gillar bilspel och sånt, älskar att köra bil i spelet eftersom det är så realistiskt.

Det jag ville var att visa bilder hur grym grafiken och spelet är. Helt klart bästa spelet nånsin.





Kom ihåg mig?