Födelsedagar

Som jag skrev förut, och la upp min "önskelista", så har jag nu åldrats ett år. Jag har plötsligt blivit 21. Jag som minns min 20årsdag som om den var bara för någon månad sen, hur är det möjligt att det har gått ännu ett år? 
Kan inte undgå att tänka på vilka fantastiska födelsedagar jag hade när jag fyllde 18 och 19. Det var lite väl lyxiga födelsedagar och absolut inget som jag planerat eller ens frågat om.

När jag skulle fylla 18 så var det precis som detta år att det var under påsklovet. Mamma kom på den spontana idéen att vi skulle åka på en weekend till London på påsklovet då jag, syrran och mamma var lediga. Så den 9e april, dagen innan min födelsedag, åkte vi till London och kom fram sent på kvällen. Nästa dag vaknade jag och insåg att jag både vaknat upp i London (där jag aldrig varit förut men varit en dröm) och jag var nu även myndig. Kan inte beskriva hur mysigt det var! Den dan gick vi runt och såg alla typiska turistsakerna som man MÅSTE se när man är i London. På kvällen blev det musikal med "the king of pop" (MJ).

Att jag även firade min 19årsdag utomlands var ren slump. Vann ju i februari (tror jag att det var) en resa till miami. När de ringde och talade om vilket datum jag skulle vara i miami så insåg jag att mitt i den veckan skulle jag fylla 19. så på min födelsedag låg jag på en strand i miami beach, och på kvällen träffade vi bloggerskan som valt vinnaren och hon bjöd på middag på ett Diner. Såg precis ut som man har sett på film ju. Efter middagen tog hon med mig till en av hennes favoritbutiker och så shoppade vi lite. Där var affärerna öppna till typ 21, så man kunde shoppa kläder på kvällen också.

Jag borde skriva ett helt inlägg om min Miamiresa.. Är exakt två år sen nu och jag har skrivit jättelite om det och knappt visat bilder.

Skulle försöka fota och visa hur långt mitt hår blivit men jag lyckades inte haha


Så fint hår du har :)




Kom ihåg mig?