Lite lek i Photoshop

Brukade leka massor i Photoshop förut. Är självlärd och tycker det kan vara kul att sitta och pyssla med bilder. Fick lust att prova lite olika förvandlingar. 
Den första bilden är typ en "städning" där man fräschar upp utseendet. Tar bort porer och ojämnheter, gör ögonen ljusare och starkare + la till smink.
Den andra bilden ville jag göra en total förändring då jag både ändrade hårfärg, la till tatuering och piercing. Ni får ursäkta men jag har inte lärt mig hur man får till så det ser verkligt ut när man ändrar hårfärg. Dessutom har jag aldrig lagt till en tatuering så där förut heller.
 
 

Oj wow! Shit vad man kan göra mycket i photoshop :D

Vad bra det blir! Har prövat med "sminkningar" själv också men är verkligen inte bra på att rita och hålla på..:)




Kom ihåg mig?