Fikades

Jag har snart en hel mapp med bara fikabilder, haha. Ser alltid så gott ut så jag vill föreviga ögonblicket för att kunna se på det senare och fresta mig själv (eller nåt?). 
I torsdags belönade mamma och jag oss med fika efter att ha avrättat alla "måsten". Sånt man inte velat göra och därför skjutit upp. Men att man fick fika efter det gjorde så att det var värt det.
 
Hur har ni annars det i helgen? Jag ser alltid fram emot helgerna av ren vana från när man gick i skolan. Ända sen man var liten har man väl sett fram emot fredagarna. Men nu innebär bara helgerna jobb för mig så är inte lika kul längre. Kan istället inte slappna av förrän på söndagskvällen.
 
 
Cheesecake och färskpressad juice är absolut två av de sakerna jag inte skulle kunna leva utan.
(sorry för mobilbild. Jag vet hur tråkiga dom är)
 



Kom ihåg mig?