Positiva veckan

Så var det redan söndag igen då! Var en superlätt jobbhelg denna vecka så hade äntligen tid för att ha helg också. Men imorgon ska jag göra något jag aldrig gjort förut, nämligen gå till arbetsförmedlingen! Ska inte dit för att skriva in mig, utan ska dit på "studiebesök" som alla sistaårselever blir erbjudnaEftersom jag är "speciell" (ångestproblem) så ska jag få gå dit enskilt och lyssna på val man kan göra. Plugga? Plugga och jobba? Endast jobba? 
Känns vuxet att man ska dit. Typ "är det redan dags"? Även om mina vänner gick det redan förra året, så känns det tidigt. Kul att tjäna egna pengar men har lite dubbla känslor om det. Erkänner ändå att det känns spännande och välja vad jag ska göra härnäst. 

Om vi ska prata lite om de positiva sakerna just nu, så har jag äntligen beställt min kamera!! Ingen butik i stan hade kameran så blev tvungen att beställa den, och där var den slutsåld men kommer in imorgon måndag. Sen tar det kanske 2-4 dagar innan den landar hemma hos mig, men det är ju inte alls länge! Så denna vecka kommer jag få kameran jag sparat till! Just nu är jag förövrigt helt pank också för typ första gången i mitt liv haha. Men det är det värt.
Och om jag får vara lite nördig så kommer jag även få hem nytt spel (kanske redan i morgon)  som jag fynda på blocket. Och den 27e maj kommer det nya spelet Watch Dogs släppas (och landa i min brevlåda). Ni borde kolla upp det spelet på youtube. Kommer bli awesome.
 
 



Kom ihåg mig?