my head is under water but i'm breathing fine

Min lördagkväll spenderas med jobb (Y) Har ändå inget bättre för mig så kan hålla på med det nu.
Om jag dock ska hitta på något nån helg så tänker jag se till att få allt gjort på dagen så jag slipper sitta här på kvällarna haha. Men dunkar man med musik och är social med roligt folk så är det ändå helt okej!

Förresten, jag försöker ta på mig så mycket jobb som möjligt för att kunna spara ihop till en ny kamera. Har faktiskt haft min kamera i 6 år och endast fotat med den. Dessutom har jag knappt något utrustning så jag står verkligen still med min fotografering just nu. Känns som det inte är någon mening att fota för min kamera stödjer inte de funktioner som jag behöver. Är sjukt begränsad med min kamera eftersom den är nybörjare. Och nybörjare är till och med en enklare version än "amatör", så jag har inte ens tagit mig dit än. En nybörjarkamera passar skitbra typ de 2-3 första åren, men såhär 6 år senare så har man lärt sig hela kameran och saknar nu funktioner som inte denna har. Jag vill kunna fota nya saker men min kamera klarar inte av det. Så..vem har ca 10 000 kr att skänka?

Hade sån bra fotoinspiration och mycket idéer för några år sen. 
<p style="text-align: center;"><span style="font-family: andale mono,times;"><span style="font-size: medium;"><b>5 dagar kvar</b></span></span></p>
<p><span style="font-size: medium;"><b>Sista riktiga skoldagen, en vecka kvar till sommarlov. A-a-a-awesome!!</b></span></p>
<p><span style="font-family: arial,helvetica,sans-serif;"><span style="font-size: medium;">Köpte skor som jag ska ha på avslutningen! Vita med 10cm klack :')</span></span> <span style="font-size: medium;"><span style="font-family: arial black,avant garde;"><b>Lekte med photoshop och gjorde för första gången "vattenspegel" som ni ser på bilden. Vet inte om det blev så bra men.. :)</b></span></span></p>
 
 
 
 



Kom ihåg mig?