Citerar

Som vanligt mitt i natten när man är på väg att lägga sig, så sitter jag och besöker alla sidor jag kan komma på bara för att dra ut på det. Kollade genom en favoritblogg och när jag såg hennes text så kände jag "det där är PRECIS vad  jag också känner och brukar tänka". Så ville såhär nattetid citera henne: " Mitt liv rusar förbi och jag hinner inte med. . Vill ligga kvar under varma täcken i en mjuk säng för evigt samtidigt som jag inte vill något hellre än att leva det allra rikaste liv, med upplevelser, resor och människor, som bara går att tänka sig"
 
 
Är just det, jag vill egentligen göra så mycket, men pga ångest m.m. så blir det att man tar den enkla vägen och bara stannar kvar i sängen och sover bort sina dagar. Hade jag orkat, vågat och kunnat så skulle jag vart utbytesstudent i USA, åkt på en London weekend med tjejkompisar, vart klar med skolan och haft ett riktigt jobb vid det här laget, och mycket, mycket mer..
 




Kom ihåg mig?