Tattoos

Dessa var så snygga! Tror ni inte att jag funderar på att skaffa tatueringar eller? Har gjort det sen jag var 16-17 och skulle då tatuera mig så fort jag hade blivit 18. Har dock ändrat mig för tatueringen man skaffar direkt när man är 18 brukar vara en dålig idé. Jag har många idéer på tatueringar jag verkligen vill ha, och vissa kom jag på redan när jag var typ 13 år. Men jag får så sjukt med ångest över ifall jag skulle plötsligt få fnatt och får för mig att jag hatar den en morgon?? Inte för att jag tror att jag skulle ångra mig, men får ångest över att det är permanent. Damn it.. Är ju sjukt sugen på tre som jag redan är 100% säker på. Go for it eller väntayttligare  några år? Nu är det snart två år sen jag blev myndig, så har funderat i två yttligare år. 






Kom ihåg mig?