It's like learning to fly or fallin' in love

Hahahar bara tre "intressanta" saker att nämna.  Det första är att jag har helgsjobb varje helg, året runt nu, hur länge jag vill. Och jag är faktiskt sjukt peppad trots att det knappt är betalt. 
Det andra är att jag tagit ut en av mina piercingar för gott nu. (känns som en lättnad att den är ur vägen, och inte en enda kotte har märkt något trots att den satt mitt i fejjset haha).
Och det tredje är att jag idag har för första gången köpt min alkohol själv hahah. Trots att jag vart myndig i snart två år så har jag inte förrän nu köpt ut min första som klassas som alkohol. (även om den låga alkoholhalten är så låg att jag vill kalla det för saft) så känner jag mig SJUKT vuxen just idag. Men bara en månad och tio dagar kvar till systemet, jupp jupp!
 
En jättesnabb och risig outfit-of-today-bild
 

JÄVLAR vilken fin header du har. Kram

Intresserad av träning & motivation?
kika in lite snabbt hos mig då :D

Kika gärna in på min blogg, ställ frågor också så det blir lite mer "fart" i bloggen! :) http://miniwiini.blogg.se/




Kom ihåg mig?