Vilken fullspäckad stund

Har hela den här veckan haft överraskande mycket energi! Helt fantastiskt, och så här ska det vara! Har varit mer i skolan och har redan hunnit gjort klart två ämnen och suttit igång med nya. 
Efter att jag var i skolan idag så gick jag och mötte upp en tjej som ville köpa en klänning av mig. Jag tog dock ett sånt överdrivet billigt pris, men jag är för snäll av mig och ville hjälpa henne få tag på en klänning för billig peng. Sen gjorde jag ärender på stan för att förbereda det sista inför halloween. Jag ska nämligen för typ första gången fira halloween. Så i morgon ska jag slå på stort och klä ut mig uppe i Strömsund där de varje år har halloweenfirande. Blir där lördag till söndag, så det är så jag börjar mitt lov. 
 
jag idag, bara för att få in lite mer bilder
 



Kom ihåg mig?