Saker jag använde när jag var liten

Såg några artiklar om saker från 90-talet. Inte för att jag använde dessa saker på 90-talet utan istället i början på 2000. Använde ni något av detta?

Dessa roll-on lipgloss. Hade en i kolasmak som jag faktikt fortfarande saknar och tänker på. Varför har dom inte såna längre???



Jag tror vi ALLA ägde halsbandet på bilden till vänster..haha


Dessa hårsnoddar
 


Lyckatroll! Jag har fortfarande kvar mina haha.


Dessa slämmiga saker man kastade på kylen eller fönstret


Man samlade på massa såna hära meningslösa saker.


Vad jag lyssnade på och dansade till framför spegeln!


Vad man sparade sina skolarbeten på!



Vilket alla barn ägde


Kompishalsband! Tror jag delade med fem olika personer



Mina vänner-bok! Har tre stycken och när jag gick i 4an så tvingade jag alla tjejer i klassen att skriva i en och jag har fortfarande kvar den haha
M

En Nokia som sin första mobil, och gärna med spelet Snake i.



Och så var man tvungen att hänga på Lunar. Tror jag blev medlem när jag var 11 år och var inne darligen

Hårmascaror som bara för något år sen kom tillbaka igen! Jag hade en i lila!

trollen<3




Kom ihåg mig?