iphone eller android?

 
HTC One X Plus
 
Min första smartphone var en Android. Hade alltid tänkt att iPhone var överskattat. Hade aldrig tänkt skaffa det för jag förstod inte vad som var så himla bra med dem. Men sen pajade min Android och jag var less på telefoner som gick sönder så fort, så jag ville skaffa "det bästa". Och jag har heller aldrig varit någon som haft det allra senaste. Aldrig. Så när jag skulle fylla 18 så fick jag välja vilken mobil jag ville. (vilket också var första gången jag fick en dyr telefon betald av mina föräldrar. Har annars alltid betalat dem själv). Så då valde jag den senaste iPhone. Jag kommer aldrig gå tillbaka till Android igen, haha! Om det skulle bli att jag var tvungen att att byta telefon, så kommer det kännas knäppt. Tycker iPhone är den bästa mobilen jag haft och skulle inte kunna hantera en annan telefon.  Jag är annars absolut inte ens sån person som måste ha "det bästa". Men detta är det bästa köpet (eller presenten) jag skaffat.  Hur är ni? Har ni iPhone eller Android? Eller har ni ingen smartphone överhuvudtaget för ni tycker det är onödigt?



Kom ihåg mig?