Jag är en student!!!

Det här är helt galet! Sen jag var fjorton år så brukade jag hänga nere på stan och se de andra studenterna fira. Nu fem år senare så är JAG en av dom. Fokusen var på bland annat på mig och fan vad vi firade!! Absolut en av de bästa dagarna i livet, och de som inte tar studenten missar något! Jag förstår dock inte hur folk har orkat festat sen 7 i morse :p jag höll mig helt nykter tills tio ikväll. På kvällen träffade jag Moa och hennes vänner från Strömsund. Första gången jag träffade dom :) Vi var i österängsparken och drack och vid 12 gick vi till rådhuset där alla studenter stod och sjöng. En jäkligt magisk känsla denna kväll!
Så nu ska jag lägga mig. Tyvärr tidigare än vad jag trodde, men mitt sällskap gav upp och gick hem alldeles för tidigt. Men jag vägrade gå hem vid halv ett, så jag hängde med andra och träffade massor av nya människor :) Det underbara med fulla människor är att alla blir så trevliga och kärleksfulla. Människor man inte kände kom fram och kramades. Varför är det inte alltid såhär?
Nu är jag nedstänkt i öl (trots att jag inte drack nån) blev uppraggad,lite trött i fötterna och så jäkla lycklig! :) skulle vilja göra om allt igen!!!!!!!!!!!!!!





Kom ihåg mig?