Ny hårfärg + Storsjöyran

Tjabba! sitter just nu ute i solen och mobilbloggar. Var hos Terese igår och färgade håret. Så nu har man blont, turkos och lila hår! Är supernöjd! Två av mina favoritfärger (y) Ikväll så ska jag på Storsjöyran. Ska äntligen få se Darin igen. Jag har vart en fan av honom i SJU ÅR! Japp! Föll för honom sist han var här i Östersund 2006 och har sen haft en förälskelse i honom sen dess. Han är Sveriges Michael Jackson och har aldrig hört någon som haft en lika röst som Darin. Tycker att han sticker ut från de andra och är unik. Därför är jag ett troget fan som bara väntat på att han ska komma tillbaka. När alla andra sa att han hade "dött ut" eller "inte var populär längre" så följde jag ändå hans resa och visste att han istället jobbade i Finland,Tyskland, frankrike och nu USA. Väntat på att han skulle komma tillbaka till Sverige. Men sist(och enda gången) jag träffade honom var faktiskt hemma hos honom haha. En rolig historia är det. Hoppas man får en chans och prata med honom idag. Men chansen är väl liten. Höhöö.


WOW! Håret blev ascoolt!!

Coolt hår!




Kom ihåg mig?