Lägga på sig vikt

Jag misstänker att jag gått upp i vikt. Anar att det faktiskt är lite muskler och inte fett som satt sig på låren. Vilket är kanonbra! Jag vill ju gå upp i vikt, och helst i muskler, och jag har märkt att leggings och jeans sitter mycket tightare! Har förut varit så illa att jag varit tvungen att handla leggings från barnavdelningen och jag har JÄTTEsvårt att hitta jeans. Nu kanske det börjar löna sig :) Jag säger TVÄRTEMOT vad andra bloggare: Låren SKA gå ihop. Det är mer sexiii

Grattis!! :D Att gå upp i vikt är svårare än att gå ner i vikt!
Har själv haft problem med vikt, som underviktig då, det har varit väldigt svårt för mig att göra någonting åt det. Speciellt gällande mat, det känns ju jobbigt att trycka i sig massa när man känner sig mätt och när man väl har ätit mycket så märks det knappt på vågen!
Men nu har jag bestämt mig för att börja prova på gym för att bygga upp mina muskler, att handla mat kan till och med vara fysiskt ansträngande för mina armar nuförtiden!




Kom ihåg mig?