Helt okej kvällsbilder + världens bästa uppfinning

Jag brukar nästan aldrig fota när det är mörkt ute, för dagsljus är det bästa. Min kamera är verkligen värdelös med allt annat ljus än dagsljus, och är det kväll och inte finns något dagsljus så är det nästan helt omöjligt att få en bra bild med min kamera. Ska man fota något ute (utan blixt) så blir det otroligt suddigt då min kamera är så känslig och vid lilla minsta rörelse så förstörs hela bilden. MEN så fick jag världens bästa julklapp - ett stativ! Och jag måste verkligen tipsa er att skaffa det haha! Det är verkligen helt otroligt vilken skillnad det gör. De bilder jag aldrig kunnat fota förut är nu möjliga.  Kan äntligen fota kvällsbilder utan att allt är skakit. Så en sån enkel sak som ett stativ till kameran gör SÅN stor skillnad. Tack så mycket för denna uppfinning!

Gick ut på gården bara nu ikväll och provade det. Skulle prova fota fullmånen och ljus. Blev hyffsat ändå :)



Kom ihåg mig?