Fin fint!

Just nu (och den senaste veckan) så har det mesta funkat så otroligt bra! Har mått överaskande bra och är full av energi! Ungefär såhär har mina dagar sett ut: I igår var jag på skolan för att lämna pengar till studentflaket och samtal med mentorn. Kom fram till att skolan funkar bra just nu och är inga problem! Hade sen lektion i foto. Satt sen hela kvällen och pluggade fram till midnatt. Idag så var jag på feldenkrais, laddade upp inför provet med chailatte (det godaste som finns) och satt sen och skrev prov på eftermiddagen. Kändes som att det gick bra. Kunde svara på alla frågor förutom en, så pluggandet lönade sig! Nu ikväll har jag beställt lite kläder, för vann presentkort på 500 för en månad sen, så nu använde jag upp det... plus 600 kronor till heheh, så tur att jag hade presentkort för allt gick på 1100 kr. Och jag som skulle ta det lugnt med shoppandet? Kan inte låta bli..
 
Kände att jag skulle sluta bara ladda upp massa bilder från weheartit, så tog en snabb bild för att ha något annat haha.  Mobilbilder </3
 
 



Kom ihåg mig?