pratar om panikattackar

Satt och kollade runt helt random på Youtube när jag ramlade över denna. Faktiskt så klickade jag mig in på denna tjejs kanal på Youtube, och då råkade se att hon gjort en video om just panikattacker. Jag är diagnoserad med panikångest, och kollade därför på denna video för är så skönt och veta att man inte är ensam med problemet. Och det denna tjej säger - är så rätt! Hon både förklarar vad det är och hur det är att leva med det.
 
Hon pratar på engelska och videon är 19 min lång. Men om ni möjligtvis ville ta er tiden att titta på denna video så vore det kanon. Är bra om folk får veta vad panikattacker är och funkar och hur vi som lider av det blir begränsade osv osv. 
 
Kändes som jag hittade min tvilling, haha! 
moa

Typ de bästa 20 minuterna i mitt liv?
Nejmen, herrejisses vad jag kände igen mig i vad Zoella sa. Satt och nickade igenom nästan hela videon. Så, tack för att du visat detta. Det har gett mig perspektiv på saker och ting. :)




Kom ihåg mig?