100dagars firande

Jag försökte göra ett inlägg när jag kom hem inatt, men den vägrade att publicera..

Iallafall så var det 100dagars igår (egentligen 98 dagar kvar till studenten bara). Detta firade alla studenter på Cuprum. Började kvällen i Moas lägenhet där några fler var, drack några cider och så. Åkte sen till Cuprum med Moa och Maja och dansade och drack drinkar tills klockan var nästan halv 2. Jag kom hem nån gång efter två då på natten. Idag mår jag faktiskt helt perfekt och känner inte av ett dugg från igår. Förutom att jag är lite trött. Så kvällen har varit toppen! :)
 
Fina Moa och jag, peppade.
 
Snygga Maja & jag.
 
 
Bilder lånade från Moa.
 
 
moa

<3

Åh, så fina allihop! <3

Sv. Converse är sjukt snygga, men tyvärr dåliga för fötterna. :/ (sämre än klackskor, faktiskt)

Hihi, ja det fanns en del! Smakade några, du vet typ nutella och milky-way har jag för mig att det var! Är inte så bra på sånt där hoho ;)

Sv: Tack, och verkligen detsamma, din blogg är superfin! Jadå, förutom att jag är sjuk och missar födelsedagsfest så är den bra. Din då? :)




Kom ihåg mig?