Tog mig i kragen!

Har i flera dagar längtat efter att få ge mig ut och springa igen, men det har antingen regnat eller så har jag vart för trött. Idag blev det äntligen av och jag älskar det! Jag behöver bokstavligen bara gå ut från min baksida och korsa en mindre bilväg så är jag sen direkt ute i joggingspåret. Jag måste nog bo på världens bästa plats om man vill kunna motionera i "skog" men ändå bo kvar i stan. (Och inte på landet alltså).
Tänkte bara ta det lugnt så blev bara ett varv som är nästan exakt 2 km. En piggare dag ska jag satsa på 3-4 km istället :) Vet inte vilket man ska bry sig mest om: tiden eller sträckan? De säger "30 minuters motion" men då skulle ju personen kunna gå ändå bara typ en km? Men om man går 3 km men tar låååång tid på sig och går snigelfart, vilket är då bättre träning?





Kom ihåg mig?