Torsdag - fina dag

Klev upp 8 och åkte till radion för att bli intervjuad. det gick bra och sänds i morgon 06:50 i morgon i P4 Jämtland.
Sen deltog jag i radiosändningen i några rimmar udag. Efter det så åkte jag och mamma och åt lunch. Var de godaste jag ätit på länge!
Sen träffade jag Moa och hon följde hem. Nördade tv-spel och hade det skoj!
Annars nu ikväll så har jag börjat packat och planerar. Jag borde egentligen börjat packat för länge sen för jag är perfektionist när det kommer till packning. Jag är inte perfektionist när det gäller något annat. Bara när det gäller packning inför resa. Jag får ångest om jag inte har 100% kontroll över min packning. Måste veta vad jag med mig och är orolig att jag glömmer något. Så i morgon är sista packningsdagen.. Jag ligger efter i mitt schema.. Haha.

Ska nu mysa framför tvn och sen gå och duscha.

Lunchen idag




Kom ihåg mig?