Nervös och ångest pga all denna packning och förväntan!

Ni ska bara veta hur snabbt mitt hjärta slår just nu. Har världens tryck i bröstkorgen och mitt hjärta slår så snabbt!
Hatar när man vill att allt ska vara perfekt och man hela tiden packar om resväskan för jag vill ta med mig allt, men ska ta med mig så lite som möjligt. Jag har gjort tre listor som jag gått igenom hundra gånger. Jag har lagt allt jag behöver i morgon på bordet mitt framför näsan, jag ska nu ladda tre olika elektroniksaker och sen måste jag komma ihåg att ta med mig laddaren till dem. Hatar denna ångest när man är rädd för att glömma något. Fast det allra jobbigaste är min oro inför resan. Att ta oss från Stockholm till Miami kommer ta sammanlagt en halvt dygn. Vi flyger i 8,5,sen  byter vi flyg i New York och där kommer det bli stressigt tills nästa flyg..
Haha jag ska sluta älta denna oro och ta och duscha nu istället. Ska duscha och sen sova tidigit. :) Om ni har mitt nummer så får ni smsa mig heeeela dagen i morgon då det blir en seg dag sittandes på ett hotellrum bara
.
 
 
 
 



Kom ihåg mig?