Met Steffy!

Åh vad kul jag hade det igår!! Igår gick vi ut och åt riktiga amerikanska pannkakor med Steffy som var en av domarna som valde min bild i fototävlingen. Hon är den sötaste jag nånsin träffat! Hon är en modebloggare och jag kände igen henne från internet, men hon hade ingen aning om vem jag var, hon hade bara sett min bild. Så det var lite kul att vi hade bara bestämt plats vart vi skulle träffas men hon visste ingenting om mig mer än att jag hette Linn och var från Sverige haha.

Hon och hennes pojkvän tog med oss till en jättecool restaurang från 1950. Efter måltiden så beställde dom in äppelpaj och sjöng för mig eftersom jag fyllde år ^^ hehe. Efter det så tog dom med oss på shopping och hon visade mig hennes favoritbutik. Jag ska dit idag igen och shoppa MASSOR! Var sjukt snygga kläder där!

Detta var helt klart den roligaste kvällen på hela resan och den bästa födelsedagen jag haft på många år! Hon är som min tvilling. Vi gillade samma saker när det gäller kläder och intressen. Folk kommenterade till och med och sa att vi såg ut som systrar, haha! <3 Helt underbar var hon och både hon och hennes pojkvän var otroligt trevliga. Dom frågade oss massor om Sverige och dom lärde oss saker om USA. Vi visade hur mycket snö vi hade i Sverige och dom ville åka till Sverige nån dag haha.

Här är hennes blogg om ni vill kolla in :) http://steffysprosandcons.blogspot.com




Kom ihåg mig?