Back on track

Detta är första dan på hela veckan som jag lämnat huset. Har verkligen varit stendöd hela veckan och har bara sovit och sovit. Trodde verkligen inte att jag skulle påverkas så mycket från resan men tydligen så gjorde jag det,haha. Känt mig konstig och helt slut hela tiden, men nu är jag tillbaka! Var på praktiken idag. Det kändes ganska lättsamt och åka dit. Gjorde lite skolarbeten och skrev 1000 ord på engelska. Den ni!
 
Är även första dagen på nästan en vecka som jag orkade fixa till mig också. Har annars gått osminkad och i myskläder varje dag. Så idag provade jag lite av de nya sminket och kläderna jag drog med mig hem från Amerika. Linnet och leggingarna är från butiken Steffy drog med mig till, och jag älskade hela butiken. Ville köpa allt! 
 
Jag suger på att ta outfit-bild. Går ju inte att få någon bra bild ;/
 



Kom ihåg mig?