Måste få skriva av mig!

Jag måste skriva vad dåliga jag tycker skolorna är! JB gymnasie som jag går på då, det var JÄTTEBRA första året. Då fick vi nya datorer, matkort och hade typ de bästa lärarna. Men för varje år så har dom ändrat regler, dragit ner på saker och gett oss sämre lärare. Känns som att skolan endast ger förstaårseleverna de bästa, och vi som redan gått nåt år får de "lite sämre".  Typ som att det är för sent för oss att hoppa av, så då kan dom dra ner på saker åt oss och behöver inte prioritera oss. En sak jag verkligen avskyr är att på våran skola får vi inga böcker! Inte en enda bok får vi äga. Jag hatar att behöva sitta och plugga till prov från en datorskärm! Hur jäkla skönt är det att läsa in-scannade texter på datorn. Man måste zooma in texten för att kunna se något och sen stirra sig blind på en upplysande skärm i flera timmar och så osmidigt att behöva ha med sig datorn överallt. JAG VILL HA EN BOK ATT LÄSA FRÅN! Hur svårt kan det vara? Jättekul att dom gett oss privata datorer, men kan dom inte ens låna ut en bok till ett prov?????  Jag vet inte hur det är på dom andra skolorna. Dom har säkert massa andra brister och kanske är t.o.m sämre. Min skola är inte dålig. Vill inte gå på någon annan som finns i stan. Men riktigt irriterande när typ all text man får läsa får man läsa från en dator och inte ett papper.
 
Under åren på skolan har jag fått upplevt att jag fått ett prov som en lärare tagit direkt från wikipedia. Det tog nog priset haha. 
 
Jag vill ha tillbaka de bra lärarna igen :( Har bara några få av dom braiga kvar.



Kom ihåg mig?