Få kläder och skor mycket billigare!

Jag är medlem på en hemsida som gör att man kan få skor,kläder,smycken, resor m.m. för MYCKET billigare pris än i vanliga butiker/hemsidor. Älskar denna sida! Problemet är bara att man måste bli inbjuden för att få bli medlem. Jag har blivit inbjuden av en annan bloggerska och jag har fyndat massor av najsiga saker! :D
Undrar nu - är det någon av mina bloggläsare som skulle vilja ha en inbjudan till denna sida? Man får så sjukt mycket rabatt på saker. När du är medlem så är det bara att shoppa loss!
 
Vill du ha en inbjudan (det sker per mail) så lämna bara eran mailadress så skickar jag en på en gång!
 
 
Funderar seriöst på att beställa hem dessa skor.. 150 kr istället för 500 kr som dom kostar på andra sidor! AWESOME!
 

Jag vill gärna ha en inbjudan :O

moa

JAG VILLL, AAAH :))

Tack så jättemycket! :)

Bra tips :)

sv: tack din är också cool! ;)

Jag vill supergärna ha en inbjudan söta du! (:

Sv. Det finns redan en mall som är så. Jag har bara gjort headern, lagt till bakgrund och lite så....

Allt bra?:)

Gärna! :)

Jag vill ha en inbjudan ^^ Epost: [email protected]

Kram!

Skicka gärna en inbjudan till mig. :)

Åååh, precis den perfekta sidan. Vill ha inbjudan! Vem vill inte lixom?! [email protected]

Bra tips :3

Åh jag vill!!! :D

Skicka gärna en inbjudan :) du hade kommenterat på min blogg om att du skickar inbjudningar! :) vill gärna ha en :D

Jag vill gärna ha en! :)

ermageeeeeeerd vill gärna ha en inbjudan xD

jag vill gärna ha en inbjudan :) du ser väll min mejladress hoppas jag :)

Jag tror fortfarande inte att du lägger ner en massa tid på att spamma bloggare du inte känner bara för att vara snäll. Okej så du tjänar inte pengar om folk reggar sig men du tjänar pengar om de handlar vilket i princip är samma sak. Du spammar alltså människor för att de ska regga sig och handla och på så sätt inbringa dig pengar. Klart som fan du gör det för din egen skull. Vem som helst kan för övrigt registrera sig på sidan utan inbjudan. Men det kan du ju inte berätta för folk, då förlorar du ju dina pengar. Godkänn mina kommentarer förresten, om du nu inte har något att dölja. För övrigt borde du lära dig hyfs. Vad svenska tonårsbloggare än tror så är det faktiskt inte okej att kommentera folks bloggar med spamkommentarer. Det är faktiskt sjukt oartigt. Du verkar vara en intressant person men nu kommer jag aldrig läsa din blogg. Spammare som vill tjäna pengar på andra = noll respekt.

Det har vi helt enkelt väldigt olika åsikter om. Förhoppningsvis tänker du i alla fall kanske efter innan du spammar folk i framtiden. Det är verkligen inte uppskattat av alla. Jag skulle kunna anmäla din blogg till blogg.se som en spammblogg och de skulle kanske stänga ned din blogg. Visste du det? Nu tänker jag inte göra det men ta en allvarlig funderare på det här med spammkommentarer. Bara för att "alla andra" ägnar sig åt smygreklam och spam till höger och vänster gör det inte det hela okej.

Du är en SPAMMARE som FÖRSÖKER TJÄNA PENGAR PÅ ANDRA och DET ÄR INTE OKEJ. Ifall jag nu skulle anmäla dig och du skulle lägga av med vad du gör hade det varit så värt det! Har aldrig sagt att det är det viktigaste jag har att göra men låt oss säga såhär, du är droppen som fick bägaren att rinna över gällande en ständig inkommande flod av spam från svenska bloggare. Men LET'S AGREEE TO DISAGREE. Kanske anmäler jag dig, kanske inte! Du får väl vänta och se! Lite spänning i livet liksom!

jag vill gärna ha en inbjudan :D

Jag vill gärna ha en inbjudan :D Kram :)

Åh, nice!
Skicka gärna en inbjudan till mig :D

Jag vill ha en inbjudan :)

Jag vill gärna ha en inbjudan :)

Vore trevligt att kolla in =)

vill gärna ha en inbjudan! :)

Sv ; Jag viiill :)

Jag vill jättegärna ha! :)

Jag kan ta en såndär inbjudan.

Får jag låna bilden? Vill också tipsa mina läsare om den sidan.

Vill gärna ha en inbjudan/mer information :) Tack på förhand!
/Lina

Jag vill bli inbjuden! :)

jag vill görna ha en inbjudan :)

tack gärna ! [email protected] :)

Vill gärna vara med :D

jag vill gärna ha! :)

JAG VILL GÄRNA HA EN INBJUDAN!! :D

[email protected]

snälla skicka :D

Åh jag vill gärna ha en inbjudan!

ÅH SÅG ATT DU KOMMENTERADE MIN BLOGG IDAG, OCH JAG VILL JÄTTE GÄRNA HA EN INBJUDAN!

FIN BLOGG DU HAR :))

Jag vill jätte gärna ha! :D

Skicka en inbjudan till mig :)

Jag vill jättegärna ha en inbjudan, låter ju som himmelriket! :)

jag skulle också vilja ha :)

vill gärna ha en inbjudan :)




Kom ihåg mig?