Bästa humöret

Åh är på världens bästa humör just nu. Kan bli så där ibland :) Helt plötsligt så går man från att känna att hela världen är grå, till att allt känns ljust och glatt! Sitter just nu faktiskt och pluggar! De sker inte allt för ofta.
Spelar hög musik och pluggar på i full fart. Passar på när jag får dessa energikickar! 
Jessie J är perfekt musik för att bli på bra och peppat humör. Rekomenderar (Y)
 
Förrutom det så funderar jag på vad jag ska göra med mitt hår. Det lutar åt att bleka det mera. Frågan är bara på vilket sätt. Slingor, hela håret, lite eller mycket.
 
Har sett typ likadan ut de senaste åren

Åh ska bli spännande att se vad det blir :D !! Kanske prova helblont? Har ej sett dig i det :)

Svar: Har haft blont förut, men det var riktigt länge sen. Tror helt klart att jag ska prova göra nån sorts mörkblond ton :)
Linn




Kom ihåg mig?