Svar på era kommentarer ang klänningarna

Jag har märkt att det lite då och då ramlar de in kommentarer på ett inlägg jag gjorde för snart två år sen.
Det är inlägget där jag lade ut bilder på olika snygga klänningar, och inlägget handlade om att jag letade efter en klänning till 9ans skolavslutning. Jag antar att inlägget/bilden dyker upp när man googlar på "avslutningsklänning" eller nåt liknande, och därför ramlar folk in på det två år gamla inlägget.
-
Till erat svar då, så vet jag tyvärr inte var klänningarna kommer ifrån, då jag inte sparade hemsidorna till någon av klänningarna. Kan dock säga att de var alla utländska sidor, så ni hade troligen inte kunnat köpt dom ändå så. Jag vet att dom var dösnygga, och jag hade själv velat haft dom. Tyvärr så kan jag inte hjälpa er att finna dom som sagt.
Det är det här inlägget jag syftade på

vad har du för planer idag? :D

Fina var de i alla fall! :)




Kom ihåg mig?