spontan hår-blekning

Syrran höll på att bleka lite slingor, så jag gick förbi och snoddde lite blondering till mina hårtoppar. Nu är dom en aning ljusare. KANSKE så är det så att jag får hem den nya hårfärgen som jag har beställt i morgon :D Snart blir det en annan färg! Avslöjar inte vilken höhöhöh

En liten weird bild

Den bilden var rätt cool ju =)

sv; tack så mycket Linn! Hoppas att du hade en bra dag? :)

xoxo

Skit fina örhängen!

Sv: Nu kan jag bara prata om min egna iller. Men de är lite som en blandning mellan en katt och en hund. De går på låda, dock blir de sällan helt rumsrena. Gillar att gå ut i koppel. Sover gärna under täcket med en. Är inte lite egna och gör som de själva vill, lite svårt att säga något till dem som de förstår. Går att lära trixs. Är riktiga busfrön och leker väldigt mycket! Sover mer än hälften av ett dygn. Äter torrfoder eller råttkött/hela kycklingar/möss. kostnaden ligger runt 3000 för en valp. Sen får man vara beredd att lägga ut en slant för kastrering då en hona kan dö vid brunst, och hanar kan bli helt förändrade. Min hane vart ohanterbar under brunsten, så vi tog han ur brunst med chipkastrering som räcker 2år.

hoppas du fick ett litet hum :) Och svarar gärna om d har fler frågor :)

sv: jag samarbetar med dom, så fick jag en gratis! :)

Allt bra? ♥




Kom ihåg mig?