fortsättning på gårdagens inlägg

Ville bara skriva ett kort inlägg igen om inlägget som jag skrev igår.  Jag var irriterad över hur alla var tvungna att skriva "Sverige vann" på sina facebookar. . (Det var faktiskt flera som höll med mig om att de är överdrivet att folk måste skriva på statusuppdateringar när alla andra redan skrivit exakt samma sak).
Iallafall, klart folk får vara glada. Jag är själv glad! Det är skitkul att vi vann och såklart jag hoppades på det. Så ni har missförstått mig!  Det är själva facebook-grejen jag är irriterad över.  Hundra personer har skrivit på sina statusar "Sverige vann!". Typ som att "Jag vet om att Sverige vann, och därför måste jag skynda mig och skriva det på facebook".   Ser ni skillnaden? Hade varit en annan femma ifall folk skrev "Jag är så glad att vi vann." Men att skriva att Sverige van, så har man bara lust och skrika "NÄÄHÄÄ??!!!???!". Jag satt också och kollade o_O Ni behöver inte spama ner och förstöra hela facebook för det. "Men jag ville också vara delaktig och skriva på facebook!". Folk känner alldeles för mycket grupptryck och tar saker på allvar... :| Seriöst..
575815_208549805914946_148612531908674_260181_1320067807_n_large



Kom ihåg mig?