Sommarskola, för smarta eller lata?

Jag har hittills pluggat matte varje dag av sommarlovet.  Idag var jag iväg och gjorde provet jag hade pluggat till. "Helt klart godkänt!" fick jag :) Whiho nu är det ur vägen!! Nu börjar mitt sommarlov på riktigt.
Och det kommer att börja riktigt bra också. Mamma & pappa har hyrt en mini-svit i Sundsvall för hela familjen. Så imorgon åker jag till sundsvall och shoppar i tre dagar :D
Efter att jag varit på skolan idag så gick jag lite snabbt på stan. Hittade väskan jag spanat in. En vattenmelon-väska. How awesome?

- Och så tänkte jag på en sak.. Det här med sommarskola. Anses man duktig eller lat om man väljer att gå i sommarskola? Duktig för att man frivilligt vill plugga. Eller att man är lat/inte så smart som ens måste behöva gå sommarskola för man inte hunnit blivit klar i skolan som de flesta andra?
Jag känner mig iallafall duktig! Haha.

 
 
 
 
 

Aw, tusen takk for det! Veldig koselig og høre, du er snygg selv n_n jeg bruker hudprodukter fra decleor. Er ganske dyre produkter men er virkelig verdt pengene, anbefaler deg og dra til en hudpleier og høre hva slags produkter som passer til din hud. Da vil du angaligvis finne de produktetene som er best for din hud. Ellers går jeg på p-piller som skal hjelpe får litt urenhud, Diane heter de, de har funket veldig bra for meg :))

Svar: aaw tack så mycket! Och tack för ditt svar och ditt tips!
Linn




Kom ihåg mig?