Hur roligt är det inte när man hittar gamla bilder egentligen?

Jag gick igenom min bilddagbok. (HAHA bilddagboken liksom. SÅ 2009!). 
Hittade iallafall många gamla bilder haha. Här får ni en bildbomb!
Mitt hår ser ju Rött ut! ;o
"på flykt" på jamtli i morgon...! :S
NEJ TACK! Blir staden i stället. Schhhhyy :P ses där?
Gina öppnar imorn oxå (Y)
<p><span><span style="font-size: large;"><b>Den här bilden är egentligen den sista jag tog, men jag slänger i den nu istället xD :D</b></span></span></p>
<p><span style="font-size: large;"><b>Just där var jag riktigt knäsvag och höll på att svimma, kan jag säga!! ^^ Haha. Hans bruna ögon asså &lt;3</b></span></p>
Höhö wierdoooos
<p style="text-align: center;"><span style="font-size: medium;">Bara för att jag är massa gláaa :D</span></p>
<br />
<p style="text-align: center;"><span style="font-size: medium;"><b>Nationella provet i svenska.</b></span></p>
<br />
<p style="text-align: center;"><span style="font-size: medium;"><b>Läsförstålse = VG+!!!!!</b></span></p>
<br />
<p style="text-align: center;"><span style="font-size: medium;"><b>Uppsats = VG!</b></span></p>
<br />
<p style="text-align: center;"></p>
<br />
<p style="text-align: center;"><span style="font-size: medium;"><b>OWH MAAY GAD. Även att dom sa att jag var nära på få MVG ;o ofta <span style="text-decoration: underline;">jag!</span><br /></b></span></p>
<br />
<p style="text-align: center;">&nbsp;</p>
<br />
<p><span style="font-family: arial; font-size: small;">Var Hos Pierre idag. P&aring; kv&auml;llen kom det n&aring;gra Kompisar till pierre ocks&aring; hit.<br />
vi grillade och k&auml;ka massa gott, sen spela spel o G.H. jag &auml;gde alla x)</span></p>
<p><span style="font-size: medium;">Hhaha o s&aring; <b>Adrian</b> d&aring; (han som bor granne me Darin)</span></p>
<p><span style="font-size: medium;">han bah: <span style="font-size: large;"><b>aah och f&ouml;rresten,Darin h&auml;lsar!</b></span><br />
jag bah: <span style="font-size: large;"><b>wiiiiiiiiiiiiiiiiie :D XD</b></span></span></p>
<p>&nbsp;</p>
<p><span style="font-size: medium;">det var en nice kv&auml;ll ^^</span></p>
<p><i><span style="font-size: x-small;">Syskonen Johansson.</span></i></p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>i<span style="font-size: small;">dag var jag med moa, ja f&ouml;ljde med henne o hennes familj till hennes stuga.<br />
vi &aring;kt WINDSURF och sola och k&auml;ka d&auml;r :D<br /></span></p>
<p>&nbsp;</p>
<p><span style="font-size: large;"><b>as mysig dag &lt;3</b></span></p>
<p><span style="font-size: medium;">skola idag,gick snabbt. <span style="text-decoration: underline;">Polisen</span> var h&auml;r och <span style="color: #008000;">snackade. vi fick spela roll-spel. jag var brottsling! xD Jag hade tydligen ljugit om vem det var som hade slagit s&ouml;nder f&ouml;nstret och d&aring; fick jag f&auml;ngelse!</span> omg, Jag garvade n&auml;r polisen "sk&auml;llde" ut mejj rakt i ansiktet XD HAHAHAHA! dom var leeeskiga. -_-</span></p>
<p><span style="font-size: medium;"><br /></span></p>
<p><span style="font-size: medium;"><br /></span></p>
<p><span style="font-size: medium;">efter skolan, &aring;kte hem te Natalie, sen ner till stan o s&aring; kom Felicia,</span></p>
<p><span style="font-size: medium;">hemma nu (19:37) min buss som g&aring;r till stan kl 20:00.</span></p>
<p><span style="font-size: medium;">ska v&auml;nta en timme till dansen b&ouml;rjar (21:00)<br /></span></p>
<p><span style="font-size: medium;">dansen slutar 22:00 och d&aring; ska jag v&auml;nta p&aring; bussen helt ensam -_-</span></p>
<p><span style="font-size: medium;">ring mejj/smsa mej efter 22:00. jag kommer d&ouml; xD</span></p>
<p><span style="font-size: medium;">fotograf: &Aring;sa Tander!</span> <span style="font-size: medium;"><br /></span><br />
<span style="font-size: xx-large;">taander @ bdb</span></p>

Redan då var du otroligt fin, hoppas du är nöjd över ditt utseende för det bör du vara! Och ja menar det, annars hade jag inte tagit mig tiden att skriva detta trots att det bara tar ett par sekunder! Fortsätt vara den du är, och du förtjänar verkligen det bästa!

haha åh rybak-kvällen<3
du är så himla fin linn!!




Kom ihåg mig?