Grattis till mig och Moa! Två års vänskap!

Moa påminde mig att idag, har vi känt varandra i exakt två år! Jag kommer ihåg första gången vi pratade. Det var Moa som tog kontakt med mig för vi skulle börja på samma gymnasie om några veckor. Vi hade turen och t.o.m. hamna i samma klass! Det känns som det var ödet, haha! Att vi, två tjejer, som är så otroligt lika varandra, med samma problem, panikångest och allt det där, skulle en dag träffas. Var som att "någon" fixade så vi möttes haha. 
 
Tack för allt du gjort. Utan dig hade jag inte gått kvar i skolan. Utan dig hade jag inte kunnat tagit studenten nästa år. Utan dig vet jag inte vart jag vore idag. Love you<3
 
moa

Världens bästa vän. Love you. <3

Wow, vad kul att ni kommer ihåg och firar det!

Ville bara säga att jag tycker din hårfärg är super cool!




Kom ihåg mig?