Bloppis! Allt måste bort

Nu börjar det närma sig flytt! Måste få kläder sålda. Försöker ha bra pris på alla, men de som har någorlunda högt pris är kläder som är oanvända och var dyra när jag köpte dom.
 
 
Om ni är intresserade av något ni ser här: Lämna en kommentar med din mailadress så kontaktar jag DIG!
 
 Edit! MER BILDER KOMMER UPP LITE DÅ OCH DÅ. SÅ FLER PLAGG KOMMER FINANS!
 
 
 
 
 
 
 
ida

hejsan!
jag var tyvär inte så värst intresserad av kläderna (jag har redan massvis) :)
allt bra ? :D

så fina:) <3

Lackleggingsen, är det dom i det tjockare materialet från Gina? För isåfall är jag intresserad :) Inte om det är dom tunnare/om dom inte är från Gina :) Har nämligen letat efter de tjockare rätt länge.

Söta kläder :D
Vad gör du idag då? (:

Moa

Tyvärr var det inget som intresserade mig i smaken. Men hoppas du får något sålt & lycka till med flytten!

Välkommen tillbaka till min blogg :D

Reklamen är de ingen fara med. Dock hittade jag bara ett plagg (leggingsen) som jag var intresserad av men de är dock i fel storlek :)

tyvärr inte intresserad av något, men det var fina kläder! :) jag har förresten samma garderob som du haha ^^

sv:Tack för tipset ändå!;)
Ha en bra onsdag!:D

sv:Tack för tipset ändå!;)
Ha en bra onsdag!:D

söta plagg!!

sv: Åh så glad jag blir, tusen tack underbara du! :D
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

Fox ati okaki aseb gaxerutamo a dojuge no apeba iwe!!




Kom ihåg mig?