oförtjänad fredag

Har varit hemma 3 av 5 dagar denna vecka. Inte bra ju! Så när man varit hemma onsdag, torsdag och fredag så känner man sig inte förtjänt av helg. Så det känns liksom inte skönt att det är fredag, det känns istället dåligt för att ännu en vecka har gått och jag har inte gjort nåt mycket :/
Men är jag inte i skolan så är det pga någon BRA anledning. Jag är bara hemma då ångesten tar över och det verkligen inte går att lämna hemmet. Vill ju kunna gå i skolan som alla andra :/


Jag alldeles nyss. Blev fotosugen och hittade ett läppstift höhö.

sv: haha xD jag skämtar inte men jag fotar ju seriös. Du har ju säkert bara vardags bilder! jag tar riktig photoshoot bilder och behöver en proffs kamera och andra riktig utrusning :) Ska snart köpa ett nytt objektiv igen :)




Kom ihåg mig?