New York

Åååååh lääääängtar! En dag SKA jag dit!


Tumblr_lzzc4fl8fb1qhiuvko1_500_large
Tumblr_lzz2qwmbmc1r65ptxo1_500_large
Tumblr_lzylcortuw1r7zk34_large
Aww-city-cute-iloveny-lights-favim.com-310754_large
0940_8f87_large
6641867363_e50db4a1a5_z_large

sv- ja ellerhur :O

Just nu har jag frågestund, ställ gärna en fråga. Självklart får du ställa fler än 1.

Jag svarar helt ärligt på alla, oavsett om dom är privata eller inte.

Kram!

Sv: Du kan hitta den antingen på eleven.se (de har en deal där man köper nu men betalar i april, mycket bra tycker jag), eller så har du baresso.se. Personligen diggar jag baresso för de har ganska professionella prylar :) Lycka till!

ja jag är supernöjd:)

du då? vilken stad bor du i?



kram Frida

De är från ginatricot :)

Allt bra? kram! :)

sv: jooo jag har en header :o vilken webläsare använder du? :P

sv: okej den var verkligen snygg ^^,

sv: tack.

kul :D

Jag vill också dit, få shoppa & leva livet alltså!!

Sv: Jaa, 2 gånger har jag vart där. Och det är helt underbart! :D Men nu dröjer det nog ett tag till nästa gång :((( Lyckos dig som ska till London om 1,5 månad! Jag kan följa med va? Hahah ;D

Åh New York <3 Det blir antingen det eller Berlin för mig i framtiden :)

Åh vad härligt :D Avis jag blir!

tråkigt att höra att du tycker din skola blivit sämre. Jag kan faktiskt säga att min skola är inte heller lika bra som i början. Jag vet inte varför det är så.

vilken linje går du?



kram Frida

New York är en fantastisk stad! Absolut ett måste, men vänta gärna till du är 21, det är så många fler dörrar som öppnas och åk gärna under en lite varmare period. Var där i februari och det var kallt, man njöt inte riktigt lika mycket som man ville :P




Kom ihåg mig?