Tjejer klär sig efter grupptryck

Nåt jag tycker är ganska kul är hur folk ena stunden kan tycka att något är fult, men så fort det blir modernt så måste alla köpa det. T.ex med dipdye. Hade man haft det för ett år sen så hade folk tyckt att det var konstigt och "skabbigt". Men nu när det är mordent så vill nästan alla ha så . Samma sak med kläderna. Och skorna!
Hade man kommit med såna för ett år sen skulle folk tycka man var galen, men nu skaffar alla såna.
 
Missförstå mig inte. Tycker allt detta är skitsnyggt, men man märker verkligen vad som är populärt och när det är det för går man på stan så är nästan alla tjejer likadana klädda. Fler som tänkt på det?
 
Vad som tydligen är något alla måste ha just nu

Detta är faktiskt lite lustigt tycker jag också ^^ Jag har alltid varit den tjejen som använt de kläder/ skor jag tycker är snyggt. Men ingen lägger märke till ett visst märke (t.ex. converse, jag började använda dem för fleera år sedan då ingen annan använde det eller visste vad det va) eller just dipdye, förräns en kändis testar på det. Då blir hela grejen värsta modefenomenet :p




Kom ihåg mig?