Veckans inspirerande stil, vecka 4!

Denna veckas inspirerande stil är en kille! Denna kille för att vara mer exakt. Grymt snygg stil!


Pants
Beanie, Bamboo Basic Shirt/Hoodie, Pleather Jacket, Shoes
Statue Tee, Flannel, Cross Necklace, Bag

Hej! lust att följa varandra via bloglovin?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram

Kul att du är i London! Var där förra året och hade en helt awesomee helg! Ett shopping tips till dig är att gå in på Primark. Där är det super billigt och jätte snygga kläder! :)

jag vill påpeka att du har väldigt snygga piercingar (: jag har precis likadant. en uppe och en nere :) as snyggt tkr jag!

allt bra med dig annars ? kram<3




Kom ihåg mig?