med en förkylning så kämpar jag på

Med endast 4 timmars sömn, en förkylning och skolångest, så begav jag mig av mot skolan i morse. Men efter en stressig morgon, 10 minuters springtur till bussen och förkylning som bara blev värre och värre för varje sekund, så satt jag på bussen med en klump i magen, tryck över bröstkorgen och skärande känsla i halsen. Kom 3-4 minuter försent, och kände mig riktigt risig. Satt och pressade mig själv att stanna kvar och inte åka hem trots att jag var sjuk och kände det sig spridas i kroppen. Efter kanske en kvart så kändes det bättre och vi körde igång arbetet. Jobbade stenhårt hela dagen. Jobbade in alla raster och lunchen. Kom riktigt långt, jag och Moa. Och som tur var så fick vi en dag till på oss.
Direkt när jag kom hem vid 15-tiden så gick jag och bäddade ner mig i sängen. Somnade och sov fram tills idol började. Funderar på att gå tillbaka till sängen igen då eftersom jag bara känner mig sämre och sämre för varje minut. Hoppas jag inte får feber och skit o.O

(tänkte lägga upp bild på bilder jag och Moa har gjort i illustrator, men verkar inte funka ladda upp :O)

jag och världens finaste vän
moa

<3




Kom ihåg mig?