kill the time

Nu har vi checkat ut fran varat hotellrum. Nu har vi ca 8 timmar kvar innan bussen som ska ta oss till flygplatsen kommer. Vad fan ska man hitta pa nu da? Kan inte bada/sola for gjort tatuering och har inte tillgang till dusch sa kan ju inte ligga och sola da. Tanker spendera tiden genom att sitta vid datorn och vid baren och spela kort i skuggan typ. Sitter ju iaf mycket hellre har an att vara i skolan ;) hehehe.

som sagt sa ser reseschemat ut sahar:
- 20:50 svensk tid - buss till flygplatsen.
- 00:15  - lyfter flyget.
-01:15 - landar vi i sverige.  (ser konstigt ut med tiderna, men det ar bara for att man ska stalla om klockan och jag skrev i svensk tid istallet for grekisk tid osv.)
Sen bilar vi hela vagen hem till ostersund. kommer hem typ sen pa dagen.

update: tiderna stämde inte alls, då jag måste haft solsting och räknat helt fel


precis som innan sa har jag aven angest denna gang infor resan. vet ej varfor. men nar min kropp vet om att jag ska gora nagot jag inte ar van med, sa blir min kropp jattenervor, and I can't do anyting about it.
Men det gar nog bra, hoppas jag.
Uppdaterar ordentligt och med bildern sen nar jag kommer hem da. Alltsa nangang pa fredagen. So you know :)

allt bra?




Kom ihåg mig?