Blev utamanad - utmanar

Jag blev utmanad av Moa att tipsa och länka fem bloggar jag läser.
Dom jag tipsar om ska även sen utmana nya personer.

(Klicka på bilderna för att komma till bloggarna)


Den första jag tänker tipsa om, som även blivit min nya favoritblogg är Caty!
Så avundsjuk på hennes walk-in-closet och hon har grym stil och tar jättesnygga bilder!



Nästa bloggtips är denna fina tjej. Kan säga den utan att överdriva, att hon är en av de finaste personerna jag sett! Hennes blogg är inte som alla andra och är underhållande att bara se bilderna på henne, hehe :)



Denna tjejs blogg har jag följt länge, även när hon bytte blogg och sånt. Hon är HELT OTROLIGT duktig på allt som har med smink och hår att göra. Och hon är jätteduktig fotograf också! Lovar att alla skulle gilla denna blogg:)



Denna blogg besöker jag flera gånger om dagen! Hon har otroligt nice stil, och hon ger mig inspiration. Förutom att hon är typ bland världens finaste, så är hon även norsk! Haha. Hennes blogg kommer ni absolut gilla.




Sist men inte minst, har vi Nilla! Typ en scene-tjej som är så grymt fin! Snygg stil och annorlunda blogg.En anledning till att besöka hennes blogg är för att hon är så g.a.l.e.t snygg!

Tack! Det gör mig väldigt glad! :D

Men åh :D Hej världens sötaste.

Blev så galet glad, tack så hemskt mycket :*




Kom ihåg mig?