Jag sjunger "pray"

Kan inte fatta att jag gör detta. Sjukt pinsamt att sjunga inför folk eller ens ladda upp det på nätet, haha. Men jag gillar verkligen den här låten så gjorde en kort,kort inspelning...och delar med mig av den..ehe..




följ mig på Bloglovin!
bloglovin


Gud så duktig du är på att sjunga linn! :')

du är grymt duktig finis!:)

du får gärna sjunga mer och lägga upp!

Supefin blogg :D

sv: tack :) nej, en vän gjorde den :)

duktig ju! :D

Tack så mycket! Vad glad jag blir. Du sjöng jättebra =D

Jahaja, jag tackar så väldigt! :)

Måste dock slå till med att din var snäppet sötare

med lite färg&bilder!

sv: Verkligen /:

haha jorå, de e faktiskt kul med ratt :)

Tack dsm :) <3

sött :) <3 tack för kommentaren :3

VILL DU HA BEYONCES PARFYM HEAT!?

Anmäl dig direkt för störst chans att bli den lycklige vinnaren! Inte många som anmält sig än, så skynda skynda!

HA det bäst sötnos! ;*

sv; tack du :3



bra du sjunger btw :)

SV: Tack! Nej har inte gjort den själv :)



Btw: du har bra sångröst!:)

SVAR: jo jag tyckte det;) alla örhängen på ur&penn kostar ju 29..



vacker röst btw! :)

sv: tack dsm :D

sv: tack!

den finns att ladda ner på www.designadinblogg.se/gratisbloggdesigner

tror jag :)

finns en länk ner längst ner på min blogg.

Bra! :)

moa

Men åh, duktigt ju! :')

sv: ska du säga?! ;)

Vilken härlig blogg du har! :) Vill jätte gärna höra dig sjunga men mitt ljud bara hackar, typiskt! :( Men jättefin blogg!

tack och detsamma :D

tack! =D vad fint du sjunger!

sv: Tack detsamma! :3

sv: shit va fint du sjunger! ne jag har inte fått ihop penger än.. typ 3 kr :/ det suger..

sv: Har inte kommit så långt än så kan inte svara på det, haha. Men har hört att dom ska vara mycket bra:) Läser tyvärr den andra boken för den första fanns inte.

Btw duktig du är på att sjunga! :)

sv: hehe tack :) bra video!

Du är asduktig ju!! :)

du va ju grym å sjunga! imponerad

Tack så mycket! :)

Duktig du =)



Tack!

Det kan jag gärna göra =)

Du är tillagd! =)

svar: javisst blev den jätte fin! :)

allt bra idag? ^^

sv; haha, jag vet xD

tusen tack!



tävla gärna i min blogg om valfri accessoar från ebay!

underbar du är tjejen!

sv; ja hän är den allra bästa! :D

A

Åh, så galet söt och duktig!

Awesome! Langa upp flera videos!! Do it naow! =P




Kom ihåg mig?