Glad chey! =DD

Idag kan man vara stolt över sig själv. Sovit endast 5 timmar men klev ändå upp tidigare än vanligt. Hann t.o.m med klockan 8 bussen och var där i tid. Var med hela dagen och stannade sen och gjorde första matte B provet! Gick bättre än vad jag trodde, men får se om jag klara det eller inte. Är annars förberedd för att göra om det.
Sen idag blev det tacos med familjen, och direkt efter stack jag ut och joggade nästan en timme. UNDERBART! Ska absolut komma igång och träna några gånger i veckan nu. Tog precis ett varmt bad och nu luktar jag godis.. ;pPp;Ppp
.
Gud vad det finns saker jag längtar till just nu...
,
* 2 dagar till The sims 3 Pets kommer ut!!! <3
* Mindre än 6 månader tills jag blir myndig
* Ska tatuera mig i april
* Ska pierca mig i april
* Ska möjligtvis åka till LONDON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Y) <3<3



sv; åh tack!

Vill du vara med och tävla om snygga underkläder(http://nilssonpettersson.blogg.se/2011/october/vinn-underklader.html)?

Tjenna! Skulle du vilja kika in på min blogg och säga vad du tycker? Bra/dåligt? Skulle du vilja komma tillbaka?! Ha en bra dag!




Kom ihåg mig?